We gaan van start !
Vandaag - 11:07
Vandaag gaan we van start met het open toernooi. Het park is omgetoverd tot een beachy tennispark. Het weer wordt mooi en ook als je niet meespeelt is er genoeg te doen om te komen kijken. Donderdagavond hebben we een Italiaanse wijnavond met kwaliteitswijnen uit Italie. Vrijdagavond een zomeravondborrel georganiseerd door de Ertepeller ( aanmelden kan nog) en vanaf zaterdagmiddag is er een barbecue. Daarnaast nog meerdere avonden een verloting met mooie prijzen.
Kortom genoeg activiteiten de komende week op ons sportpark.
Tot snel !
Nieuwscategorieën